Η δουλειά του πρατηριούχου έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα – το οποίο δεν το εκμεταλλεύονται όλοι- καθημερινά μπαίνουν εκατοντάδες καταναλωτές στα πρατήρια και αυτό σημαίνει δεκάδες καταναλωτές με διαφορετικές ανάγκες.
Ανάμεσα σε αυτούς που πάνε στο πρατήριο για να καλύψουν τις ανάγκες τους, υπάρχουν και 5 τύποι καταναλωτών που κάνουν σμπαράλια τα νεύρα των πρατηριούχων, ας τους δούμε
Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ
Πρόκειται για τον Τύπο ο οποίος θα μπει με 50-60 χιλιόμετρα στο πρατήριο, θα φρενάρει απότομα, θα μπει να κόψει τιμολόγιο λέγοντας 2-3 φορές βιάζομαι και όταν θα φύγει θα πατήσει και 2 φορές κόρνα για τον μπροστινό του.
O SUPER ΠΕΛΑΤΗΣ
Τον Τύπο αυτόν τον συναντάμε όταν το Πρατήριο λόγω φόρτου εργασίας δεν μπορεί να τον εξυπηρετήσει άμεσα, τότε απαντά πως είναι πελάτης χρόνια, συνήθως 20-30 άσχετα αν είναι και 45 χρονών. Επίσης αυτός ο Τύπος αποκτά πάντα 3 η 4 αυτοκίνητα και αν δεν εξυπηρετηθεί θα τα πάει αλλού
Ο ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
Αυτός ο Τύπος δεν θα κατεβεί ποτέ από το αυτοκίνητο, θα απαιτήσει την δουλική εξυπηρέτηση, θα είναι μονολεκτικός και αν τολμήσεις να τον αμφισβητήσεις θα σου απαντήσει «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;»
Ο ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ
Αυτός ο Τύπος συνήθως έχει καταλήξει σε ένα πρατήριο, πιάνει δήθεν φιλίες με υπαλλήλους, νομίζει ότι είναι συμπαθής στον πρατηριούχο και πάντα ότι ζητάει βάζει μπροστά το λίγο «θα ρίξουμε λίγο νερό στο αμάξι», «θα κάνουμε λίγο τα τζάμια». Τις περισσότερες φορές νικάει αφού για να τον ξεφορτωθούν του κάνουν όλα τα χατήρια
Ο ΞΕΡΟΛΑΣ
Αυτός ο Τύπος είναι που τρώει και τον περισσότερο χρόνο, ξέρει πότε τον κλέβει ο πρατηριούχος, ξέρει τι γίνεται μέσα στις δεξαμενές, ξέρει πως λειτουργεί η αντλία, ξέρει ακόμα και αυτά που δεν ξέρει. Συνήθως τα ακούει και για τους υπόλοιπουε
Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies
Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις. Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.
Με τη χρήση αυτού του Website, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.
x _